POD MAKIJAŻ

Pare najbliższych postów będzie o kosmetykach i makijażu, ponieważ właśnie to jest moja pasją. Zaczęłam się interesować tym ok 4/5 lat temu. Zaczynamy od podstaw była pielęgnacja twarzy to teraz czas na bazy i korektory. Przedstawie wam te produkty które sama używam na codzień i jestem z nich bardzo zadowolona. 
BAZY 
 1. krem matujący z Barwy, przedstawiałam go w poprzednim poście. Nadaje się także idealnie jako baza pod makijaż. 
2. Baza wygładzająco-rozświetlająca Cashmere naprawde wygładza sprawia ze podkład na niej nie wygląda jak maska jest rewelacyjna.
3. Mój ulubieniec. Slikonowa baza Lirene. cera staje sie wygładzona, nie daje efekty sciągniecia, makijaż utrzymuje się na niej długo i doskonale przyczepia. Wspaniala.
4. Ta baza slikonowa z Eveline jest ze mną od niedawna. Sprawia że nasz makijaż wygłada lekko, działa liftingująco i matująco.






KOREKTORY
1. Zielony korektor z Lovely. Cudownie niweluje zaczerwienienia oraz jakies pojedyncze wypryski. 
2. Korektor równiez z Lovely tak samo jak poprzedni niweluje nam niedoskonałosci.
3. Zielony korektor w sztywcie. Odpowiedni dla osob które nie przepadają za korektorami w płynie. Sprawia ze zaczerwienia nie da widoczne, nie zwykle lekki i nie widoczny pod podkładem.
4. Kolejny w sztywcie Miss sporty so matte. rewelacyjnie matuje. Cera nam sie po nim nie świeci, posiada lekka formuje.

Jak sie pozbyć siniaków pod oczami. Ja niestety mam taką urode że mam je cały czas. Idealnie maskuje je czerwona pomadka w moim przypadku jest to błyszczyk. Wystarczy go nałozycz pod oczy a pozniej wszystko zakryc delikatnie korektorem i nalozyc podklad a nasz problem z głowy. Sposob rewelacyjny.
5. Czerwony błyszczyk Gosh. 

Serdecznie polecam przedstawione wyżej kosmetyki. Podzielcie sie waszymi efektami w komentarzach. Moim zdaniem te produkty robia cuda z naszym makijażem i doskonale maskuja niedoskonałości.















Komentarze

Popularne posty