#Autumn2k16

Ponownie jesień moim zdaniem, chyba najgorsza pora roku. Na dworze jest szaro ponuro i bardzo często pada deszcz, trzeba sie uzbroić w cierpliwość i jakoś to przetrwać. Co u mnie? Dużo zmian  koniec z gimnazjum... Przeprowadziłam się wróciłam do mojego starego miasta Ostrzeszowa i aktualnie uczęszczam do liceum. O szkole, o zmianach i organizaji napisze w następnym poście. Dzisiejszy post poświece  jesiennemu outfitowi który idealnie nadaje sie do szkoły czy na spotkanie ze znajomymi. Więcej na moim instagramie : s_jedrzejak




Bomber jacket - Stradivarius 
Black trousers - Tally Weijl
Blue jeans - Top Secret
Yellow blouse - H&M
Shoes - Reebok  Classic 
Scarf - New Yorker





Komentarze

  1. Te buty są cudowne ! Sama miałam zamiar takie kupić. Kocham pudrowo różowy kolor 🌸💓 Bomberke mam taka sama ,tylko ze w kolorze czarnym ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty