OCZYSZCZANIE TWARZY

Ostatnio wypróbowałam kosmetyki firmy Tołpa zrobiły na mnie wielkie wrażenie, ponieważ sa w bardzo przystępnej cenie tojeszcze rezultaty po nich sa naprawde bardzo dobre. Na próbe wybralam dwa plyny micelarne, krem do skóry naczynkowej oraz paste-maske zluszczajaca.
1. Łagodny płyn micelarny plus tonik 2w1
-rewelacyjnie oczyszcza skore
-matowi
-ma przyjemny zapach
-nadaje swiezosci i cera odzyskuje swoj blask jesli jest zszarzala
-nadaje sie do skory tradzikowej poniewz dziala antybakteryjnie
-nawilza skore








2. Normalizujacy  płyn micelarny
-doskonale usuwa makijaż
-oczyscza skóre i odświeża
Według mnie ten plyn ma zastosowanie bardzo uniersalne ja osobiscie wole ten pierwszy












3.Złuszczająca pasta-maska do mycia twarzy
Moim zdaniem najlepszy produkt.
-super oczysza
-usuwa zaskórniki i niedoskonalosci
-pozostawia skore z zluszczona, gladka i daje efekt mega swiezosci
Jeśłi zmagacie się z wągrami naprawde bardzo polecam!










4. Do kupienia tego kremu namówiła mnie mama, ponieważ ona zmaga sie z cerą naczyńkowa. Ja stwierdziłam że go wypróbuje, ponieważ w okresie zimowym mi równiez gdzie nie gdzie pękaja i nie wyglada to zbyt estetycznie.
-przedewszystkim niweluje te widoczne czerwone pajeczynki i zaopobiega powstawaniu nowych

Komentarze

Popularne posty