MOJA KOSMETYCZKA

Niedawno do mojej kolekcji dolączyły kolejne podklady, jestem nimi bardzo mile zaskoczona. Oczywiście wszystkie są matowe. Po raz pierwszy mam z dr Irena Eris i jest rewelacyjny wart swojej ceny. 
1. podkład z bourjois 123 perfect zawiera 3 pigmenty ktore dopasowuja sie do kazdej skory swietne kryce, lekka formula bardzo dobry jednak ja wole podklady bardziej matowe ten raczej do cery mieszanej czy takze suchej
2. Podkład z dr Irena Eris bardzo bardzo dobry mega dlugo trwaly, nie zapycha porów, nie tworzy maski, dobrze sie dopasowuje i matuje lepszy niż mój dotychczasowy ulubieniec z revlona.

Cienie to paletka z wibo neutral eyeshadow palette







Teraz czas na pomadki i błyszczyki które niedawno u mnie zagościły. Generalnie nie lubie malowac ust zazwyczaj mam na nich tylko ochronna pomadke.
Chyba wiadomo, ze ulubiona jest baby lips z maybelline.
3 pomadki z maybelline rewelacyjne i bardzo długo trwale !
nr 930 kolor przepiekny a sama pomadka jest matowa  duzy plus dla niej, poniewaz nie wysusza ust.
Po prawej błyszczyki
1. błyszczyk 3D z bourjois
2. błyszcyk z miss sporty
ich plusem jest, że za bardzo sie nie kleja














Teraz czas na róże do policzków coz o nich mozna powiedziec róż kazda z nas dobiera indywidualnie wzgledem koloru cery przedstawie te z ktorych jestem bardzo zadowolona


1 vipera 2 i 3 eveline te sa swietne! 4 najlepszy z bourjois 5 inglot tez swietny 6 nie wiem z jakiej jest firmy 7 maybelline
Błyszczyki Oriflame











Wiecej na moim instagramie s_jedrzejak




Komentarze

  1. Tons of Spicy Spicy Batch - Tioga - Tioga - Tits of Spicy Bars
    The Tons of Spicy Bar. Tioga. Tioga. titanium bike frame Tons of Spicy titanium 3d printer Bars. 4.9,000. 1,000. 0. titanium iv chloride 3,500. titanium trim hair cutter reviews 10,000. 0. 3,500. 1,000. 10,000. nipple piercing jewelry titanium 1,000.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty