KOBIECY DYLEMAT

Każda z nas pewnie ma ten sam problem pełna szafa ubrań ale my i tak nie mamy się w co ubrać. W ubiegłym tygodniu miałam imprezę rodzinną a mianowicie chrzciny i pojawiło się pytanie " W co mam się ubrać? " Sukienka, spódniczka, spodnie, koszula, a buty szpilki czy balerinki?  Kombinacji było wiele jednak postawiłam na kombinezon z szortami i klasyczne pastelowe szpilki. Według mnie było elegancko ale nie przesadnie. Moim strojem zaprzeczyłam słowom Anji Rubik " Jeśli jest nam w czymś  wygodnie to znaczy, że wyglądamy źle", ponieważ ja czułam się wygodnie i wydaje mi sie, że wyglądałam dobrze. Musimy pamiętać też kto ma być gwiazdą na takich imprezach tutaj gwiazdeczką była mała Alicja, na weselu nie możemy przecież przyćmić panny młodej albo na 18-stce wiadomo, że każdy chce wyglądać dobrze jednak trzeba pamiętać, że najważniejsza jest solenizantka to przecież jej dzień.
                                                                       Szpilki-DeeZee.pl
                                                                       Kombinezon-Atmosphere
                                                                       Kopertówka-Mohito

Komentarze

Popularne posty