NOWOŚCI LIPCA

W dzisiejszym poście przedstawie kosmetyki, które testowałam w ostatnim czasie. Szczególnie zależało mi na znalezieniu odpowiedniego podkładu na lato, który by " nie spływał ", a także porównam matowe pomadki w płynie.
1. Podkład z Bourjois City Radiance osobiście nie polecam wole jednak matowe wykończenie a ten jest jednak rozświetlający. Jednak osoby które lubią być rozświetlone napewno polubia ten podkład, ponieważ krycie ma bardzo dobre.
2. Podkład w kompakcie l'oreal true match rewelacyjny! Zakochałam się w nim dobry mat, krycie jedynym minusem jest to, że się ściera ale poza tym bardzo polecam.
3. Bronzer z Lovely jest bardzo wydajny, zawiera drobinki złota generalnie godny polecenia.
4. Gąbeczki do makijazu z H&M są wielkim odkryciem moim zdaniem świetne, lepiej mi sie ich używa niż beauty blendera. Nie wchłaniaja tak podkładu, po myciu nie tracą kształtu i nie tworzą efektu piłeczki.
5. Delikatne mleczko do demakijażu twarzy i oczu z Tołpy. Nie podrażnia, nadaje się do skóry wrażliwej i przede wszystkim nie uczula a u mnie to częsty problem jeśli chodzi o demakijaż.
6. Balsam do ciała z Dove. Nawilżenie skóry w czasie wakacji jest bardzo ważne, ponieważ przez słońce jest wysuszona. Ten balsam sprawia, że skóra jest jedwabiście miękka i ma promienny blask.
7. Ważne, aby tez zadbać o nasze stopy. Głęboko oczyszczający peeling z naturalnym pumeksem. Polecam cały martwy naskórek usunięty, a nasze stopy, pięty miękkie i nawilżone.
8. Kolagenowa maseczka pod oczy z Purederm u mnie się sprawdza kiedy mam popuchnięte i sine oczy.

9. Kremowy peeling myjący z Farmony bardzo ładnie pachnie i wygładza skóre.
10. Róż z Wibo w kuleczkach mimo iż osobiście bardzo rzadko używam różu ten bardzo polecam. Ogólnie Wibo moim zdaniem ma bardzo dobre kosmetyki. Jesienią ma wyjść nowa seria i paletka cieni wzorowana na paletce ABH modern renaissance.
11.Puder prasowany Catrice all matt kosmetyki Catrice są bardzo dobre ale ten puder w sumie nic szczególnego w sobie nie ma tyle, że dobrze matuje.
12. Puder z Bell plus, że jest hipoalergiczny ale duży minus, ponieważ moim zdaniem tworzy efekt maski.
13. Podkład z L'oreala infallible pisałam o nim w starszym poście tylko wtedy miałam go w buteleczce z pompką.
14. Błyszczyk z Eveline lip elixir. Zaskoczył mnie, ponieważ usta się po nim aż tak nie kleją jak po większości błyszczyków. Bardzo polecam.
15. Mascara z Maybelline Push Up Drama świetna! Szczoteczka ładnie rozdziela i wydłuża rzęsy jest bardzo wygodna w użytkowaniu jak narazie jest numerem jeden zaraz po lash sensational.
MATOWE POMADKI W PŁYNIE
Wibo million dolar lips ---- Nyx soft matte lip cream
Pomadki z wibo są bardzo długo trwałe, nie ścierają się i sa bardzo napigmentowane. Można jeść, pić, a one wciąż się utrzymują.
Pomadka z nyxa ma piękny kolor jest bardzo napigmentowana daje duży mat ale utrzymuje się na ustach niestety krócej niż pomadki z wibo.
od lewej wibo nr 3,6,5 nyx kolor morocco
Po więcej zapraszam na mojego instagrama s_jedrzejak

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty