Gucci Sruczi i kosmetyki

Podróbki to temat rzeka można je spotkać na każdym kroku. Dzisiejszy post będzie o podróbkach znanych kosmetyków i wzorowaniu się na dużych markach. Ostatnio spotkałam się z falą hejtu na markę Wibo, która 30.09 wypuszcza na rynek swoja nowa kolekcje. Wibo wzoruje się w niej na markach takich jak Anastasia Beverly Hills czy Huda Beauty. Nowa paletka wygląda w środku prawie identycznie jak znana każdemu Modern Renaissance z ABH, a matowe błyszczyki wzorowane są na tych z Hudy. Wcześniej taka nagonka na marke Wibo była kiedy wypuścili na rynek paletkę go nude wzorowana na Naked z Urban Decay. Co ja osobiście o tym sądzę ? Bardzo jestem ciekawa tej nowej paletki opakowanie bardziej mi się podoba niż orginalne, a pomadki mają piękne kolory. Czekam na nową kolekcje, aby móc ją przetestować. Wiadomo, że cienie będą się różniły pigmentacja ale bardzo lubię kosmetyki marki Wibo i jak na ich ceny są bardzo dobrze zrobione. Faktycznie marka nie powinna aż tak się wzorować na innych, ponieważ sama w sobie jest dobra i potrafiła by się wybić i utrzymać na rynku. Jednak jeśli już chcemy inwestować w podróbki to zdecydowanie lepiej w takie niż te z centrum chińskiego, a wiadomo, że nie każdego stać na paletkę za 280 zł czy pomadkę za 120 zł. Oczywiście nie tylko Wibo wzoruje się na innych markach mistrzem w tym jest również Makeup Revolution, który wzoruje swoje słynne paletki czekoladki na Too Faced oraz inne na Morphe. Wyjaśnię w skrócie skąd wziął się temat postu. Zaobserwowałam na wielu stronach, czy profilach, że bardzo często występuje na nich podróbka kultowej bluzki Gucciego co zainspirowało mnie do napisania tego postu.
Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance
Wibo eyeshadow palette


Wibo Ultra matte liquid lipstick
Huda Beauty Liquid matte
Wibo Go nude
Urban Decay Naked3
Makeup Revolution chocolate
Too Faced chocolate bar
Makeup Revolution
Morphe










Komentarze

  1. Co jak co ,ale jednak nic nie zastąpi jakością tych oryginałów (chociaż podobno podróbki z Ali są świetne). Ostatnio jednak kupiłam sobie paletkę z TooFaced i jest niezastąpiona ,a jej pigmentacja i trwałośc to bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co do wibo to stosuje pomadę do brwi z tej marki i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty