#backtoschool

Dzisiejszy post nie będzie związany z kosmetykami, będzie on o podobnej tematyce co post zawarty w linku. http://sandra-jedrzejak.blogspot.com/2017/01/nowy-rok-nowa-ty.html 
Zaczął się nowy rok szkolny czyli kolejna szansa na wprowadzenie większych zmian. Jeśli nie udało ci się dotrzymać postanowień noworocznych zacznij teraz od nowa. Mi się oczywiście nie udało..Dlatego nowy rok szkolny zaczynam z wielką charyzmą  i na pełnych obrotach. Zaplanowałam sobie wiele obowiązków oraz postawiłam wiele celów. Zastanawiam się tylko czy znajdę po między tym wszystkim chwile dla siebie. Oczywiste jest, że na pierwszym miejscu stawiam naukę! Jestem teraz w II klasie liceum i zaczęły mi się rozszerzenia, więc trochę jej będzie. Drugim postanowieniem było pójście do pracy. Teraz pracuje jako kelnerka. Rozwój osobisty? Wiadomo. Robię paznokcie i makijaże okolicznościowe.https://www.facebook.com/Sandra_J%C4%99drzejak-Manicure-hybrydowy-1138364766261453/
Dodatkowo doszły mi treningi pole dance, który stał się moją pasją. Mam też zamiar regularnie prowadzić bloga. Szczerze mówiąc nigdy nie byłam bardziej szczęśliwa w końcu czuje, że robię to wszystko tylko dla siebie, że się rozwijam, a nie leżę cały dzień przed telewizorem na kanapie. Odpoczęłam we wakacje, które bardzo fajnie spędziłam i teraz mogę zacząć wszystko z dużym dynamizmem i po kolei wdrażać w życie jeszcze inne postanowienia. Każdy z nas powinien chociaż chwile zastanowić się porządnie nad swoim życiem i jeśli coś w nim nie pasuje zacząć to szybko zmieniać, podjąć nowe wyzwania.
Moje makijaże możecie podziwiać na instagramie: s_jedrzejak https://www.instagram.com/s_jedrzejak/
Moje rady jak być zorganizowanym:
  • -załóż planner, kalendarz i zapisuj najważniejsze rzeczy
  • -jeśli masz możliwość codziennie realizuj swoja pasje przez wyznaczony przez ciebie czas
  • -uwzględnij swój rytm dobowej sprawności 
  • -nie odkładaj nic "na później"
  • -utrzymuj porządek wokół siebie
  • -zadbaj o siebie
Polecam strony na których można kupić między innymi plannery czy różne fajne rzeczy pomocne w tym wszystkim 
http://zaplanujswojsukces.pl/plannery/
http://krokblizejsukcesu.pl/
Zdjęcia jeszcze w wakacyjnym klimacie niestety pogoda nie dopisała. 

Komentarze

  1. Korzystam z planerów które kocham sama tworzyć! :) Uwielbiam też być bardzo zorganizowana stąd np. bałagan w moim pokoju gości tylko góra 3 dni a potem musi być ład i porządek! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stworzenie planeru przez samego siebie jest bardzo kreatywne, super :) również Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty